.



.





.

6/21/2011

White??? ... Yes, also ... ;)







The one week "little break" is over ... pity!!! Time passed too quickly. But it was beautiful and I really enjoyed the short holiday. However ... I wasn't doing nothing only ;)

With these half-white pictures I want to make you curious to the posts that follow in the coming days. They are different from the past and relate to you!!!

Look at any case into every new post ...!!!

Incidentally, I've now offered our house up for sale. Fully furnished and decorated (exception:  personal items and some heirlooms) as you know it from my blog photos … ;)












Die eine Woche „kleine Pause“ ist vorbei ... schade!!! Die Zeit verging viel zu schnell. Aber schön war es und ich habe die Kurzferien wirklich genossen und auch gebraucht. Allerdings - ich war nicht nur untätig ;)

Mit diesen Halbweißbildern möchte ich euch auf Posts neugierig machen, die in den nächsten Tagen folgen. Sie sind anders als die bisherigen und betreffen euch!!!!

Schaut auf jeden Fall in jeden neuen Beitrag ... !!!

Übrigens: ich habe inzwischen unser Haus zum Verkauf angeboten. Komplett möbliert, dekoriert und bis auf wenige Herzensdinge wird es so übergeben, wie ihr es von meinen Postfotos kennt ... ;)



Big hugs

              Vintage


.