.



.





.

3/02/2011

I hate it !!!






For days I have slided that work, which I most hate: Clear the windows! L But this morning I've cleaned them all in piece. And do you know why I hate it? Each window has grilles. The smallest 6, the largest 40…

For that I have rewarded me with a cappuccino and soothing white detail photos. Even if you did do today no unwanted work, I share these "little white details" with pleasure with you!!! ;)















Schon seit Tagen habe ich das, was ich am meisten hasse, vor mir her geschoben: Fenster putzen! :(  Und da ich es überhaupt nicht leiden kann, wurden ALLE Fenster heute morgen im Akkord geputzt. Und wisst ihr, warum ich es hasse? Jedes Fenster hat Sprossen. Das kleinste 6, das größte 40...

Dafür habe ich mich eben mit einem Cappuccino und beruhigend weißen Detailphotos belohnt. Auch wenn ihr heute keine ungeliebte Arbeit erledigen musstet, teile ich diese „little white details“ gern mit euch!!!






Enjoy this day

          Vintage


.